«΄Εφυγε» σήμερα από τη ζωή ο μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής Μιχάλης Μενιδιάτης !!!

Έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 80 χρονών ο μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής Μιχάλης Μενιδιάτης.  Ο Μιχάλης Μενιδιάτης, αντιμετώπιζε τον τελευταίο καιρό προβλήματα υγείας.

Ο Μιχάλης Καλογράνης, όπως ήταν τα πραγματικό του επίθετο, γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μενίδι. 

Ο πατέρας του εργαζόταν ως φύλακας στη Λαχαναγορά. Από μικρό παιδί τον συγκίνησε ο ήχος του μπουζουκιού. Ανέβηκε στο πάλκο για πρώτη φορά -παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα του- το 1953, στη «Δροσιά» του Δημήτρη Γκίκα στο Μενίδι, όπου εμφανίζονταν οι Μιχάλης Δασκαλάκης, Τάκης Μπίνης, Γιώργος Λαύκας και Γεράσιμος Κλουβάτος.

Μπήκε στη δισκογραφία το 1957 με το «Θα χτίσω μια καλύβα» του Γερ. Κουβάτου. 
Καθιερώθηκε και αναγνωρίστηκε με συνθέσεις του Απ. Καλδάρα, «Μην περιμένεις πια», «Περιφρόνα με, γλυκιά μου», «Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις», «Πετραδάκι-πετραδάκι» κ.ά.

Άλλες δυνατές στιγμές του τα «Ξημέρωσε, καλή μου» των Ν. Καρανικόλα - Άκη Πάνου, «Αγωνίες» του Χιώτη, «Πήραν τα στήθια μου φωτιά» του Καραμπεσίνη, «Λαϊκός τραγουδιστής» του Σαββόπουλου (Happy Day), «Η καρδιά της ανήκει αλλού» των Β. Βασιλειάδη - Γ. Κιούρκα, «Ένα τραγούδι πες μου ακόμα» του Μουσαφίρη κ.ά.

Η συνεργασία του με τον Άκη Πάνου έδωσε κλασικά κομμάτια, όπως «Είδα τα μάτια σου κλαμένα, καλή μου».
http://www.tanea.gr

Σχόλια

Ο χρήστης ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε…
"Ένα τραγούδι πες μου ακόμα..."
Μεγάλος ερμηνευτής, από εκείνη την αλησμόνητη "παλιά φρουρά" του καλού λαϊκού τραγουδιού.
Συγχαρητήρια για τη θύμηση...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος του Μελιού (Video) !!!

Κόκκινα Βέλη (Red Arrows) στο Φλοίσβο !!! Video by zouzounews

"TuboHotel" Ένα παράξενο ξενοδοχείο !!! (Video)