Γονείς μαθαίνουν 12 χρόνια μετά πως μεγάλωναν λάθος παιδί !!!

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στη Ρωσία μεταξύ 2 οικογενειών, μετά από ένα μπέρδεμα που έγινε πριν 12 χρόνια και τους δόθηκε το λάθος... παιδί.
Το τρομακτικό λάθος ήρθε στο φως όταν ο πρώην σύζυγος από το ένα ζευγάρι αρνήθηκε να πληρώσει διατροφή, επειδή πίστευε ότι το παιδί δεν του έμοιαζε καθόλου. Tα τεστ DNA που ακολούθησαν έδειξαν ότι το κορίτσι δεν είχε καμία σχέση με τους γονείς της!

Όλα φανερώθηκαν κατά τη διαδικασία ενός διαζυγίου. Η Yuliya Belyaeva πήγε τον πρώην σύζυγό της στο δικαστήριο, αφού αρνούταν να πληρώσει διατροφή για την κόρη τους Irina και η δικαστής ζήτησε να γίνει τεστ DNA.

Κάνοντας 2 τεστ και τα δύο έδειξαν πως κανένας από τους δυο δεν ήταν βιολογικός γονιός της Irina. Έπειτα από λίγο η Yuliya Belyaeva θυμήθηκε πως μια άλλη γυναίκα γεννούσε ταυτόχρονα στην πτέρυγά της και συνειδητοποίησε τι είχε τελικά συμβεί πριν τόσα χρόνια… Φωτοτύπησε τα αποτελέσματα των τεστ DNA και πήγε στον εισαγγελέα. Εκεί υπέβαλε μήνυση κατά του μαιευτηρίου.

Αφού εντόπισαν τους άλλους γονείς, η Belyaeva αμέσως αναγνώρισε την ομοιότητα ανάμεσα στην κόρη της και τους αληθινούς της γονείς και συνάντησε το βιολογικό της παιδί, την Anya.

"Η κόρη τους η Anya ήταν ξανθιά και έμοιαζε ακριβώς με εμένα και τον πρώην σύζυγό μου. Και η κόρη μας είχε σκούρο δέρμα και σκούρα μαλλιά και έμοιαζε με τον άλλο πατέρα. Πάντα πίστευα ότι η Irina έμοιαζε λίγο με την πεθερά μου. Είχε και εκείνη σκούρα μαλλιά και σκούρα μάτια. Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι η Irina δεν είναι η αληθινή μου κόρη", είπε η Yuliya, και συνέχισε "Είναι φρικτό και για τις δύο. Μεγάλωσαν με ένα ζευγάρι γονιών και τώρα έμαθαν ότι έχουν διαφορετικούς γονείς. Κανένα από τα παιδιά δεν θέλει να αφήσει το σπίτι του. Η Ιrina μου λέει συνέχεια “Μαμά, σε παρακαλώ, μην με δώσεις". Την ηρεμώ λέγοντάς της "Ποτέ δεν θα έκανα κάτι αντίθετο με αυτό που θέλεις. Τίποτα δεν άλλαξε. Είμαι ακόμα η μαμά σου!".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος του Μελιού (Video) !!!

"TuboHotel" Ένα παράξενο ξενοδοχείο !!! (Video)

Κόκκινα Βέλη (Red Arrows) στο Φλοίσβο !!! Video by zouzounews